Lietotāju atbalsta forums

Kā uzsākt jaunu diskusiju lietotāju atbalsta forumā?

Kā uzsākt jaunu diskusiju lietotāju atbalsta forumā?

nosūtīja skolo. lv
Atbilžu skaits: 0

1) Atverot sākuma lapu, jūs ieraudzīsiet sadaļas “Instrukcijas” un “Lietotāju atbalsta forums”. Iesakām rūpīgi iepazīties ar skolo.lv komandas izstrādātajām instrukcijām,spiežot uz pogas “Instrukcijas”. Iespējams, atbildi uz savu jautājumu atradīsiet arī tur!


2) Ja tomēr, iepazīstoties ar instrukcijām saprotat, ka atbildi neesat atradis, vēl viens rīks atbilžu iegūšanai ir “Lietotāju atbalsta forums”. Spiediet uz pogas “Lietotāju atbalsta forums”, lai atvērtu forumu.


3) Spiežot uz pogas “Lietotāju atbalsta forums”, ieraudzīsiet jau esošās diskusijas. Izpētiet, vai šajās diskusijās jau nav uzdots jūsu interesējošais jautājums un sniegta uz to atbilde!


4) Ja arī pēc diskusiju sadaļas izpētes neesat atradis atbildi uz savu jautājumu, ir iespējams uzsākt jaunu diskusiju par jums interesējošu tēmu. Spiediet pogu “Pievienot jaunu diskusijas tēmu”:

 

5) Laukā “Tēma” ierakstiet savu jautājumu vai jautājuma tematu:


6) Tālāk laukā “Ziņojums” lūdzu aprakstiet sīkāk savu jautājumu, radušos problēmu vai neskaidrību. Lai skolo.lv komanda varētu jums veiksmīgāk palīdzēt, aicinām pievienot arī ekrānšāviņu attēlus.


7) Ekrānšāviņus vai citus attēlus iespējams pievienot, izmantojot šo pogu:

 

8) Kad esat izklāstījis savu jautājumu un pārliecinājies, ka norādīta visa nepieciešamā informācija, jūs varat to publicēt forumā, spiežot pogu “Publicēt forumā”.


Skolo.lv komanda aktīvi seko līdzi Lietotāju atbalsta forumam, tāpēc sniegsim atbildes uz jūsu jautājumu pēc iespējas ātrāk. Forumā ir iespējams iesaistīties diskusijā arī citiem skolo.lv lietotājiem, tāpēc arī citu lietotāju pieredze var jums noderēt skolo.lv lietošanā.